1
Köpa nytt headset, men vilket?
Postat av CGoldburn den 7 September 2010, 22:16
19 kommentarer · 186 träffar
Ny är det så att mitt kära gamla Creative Fatal1ty Headset har sagt sitt.
Funderar på att åka förbi stan efter jobbet imorgon och införskaffa mig ett nytt, men vet inte riktigt vilket man ska köpa.
Det finns säkert 100 trådar om detta, men jag söker hoppet i en ny helt enkelt.
Vilket ska man köpa om man håller på med mycket musikproduktion samt spelar mycket?
Vill alltså ha ett med bra bas och cleant ljud.
Funderar på Logitech G35 Surround Sound Headset, någon som har erfarenhet utav dessa lurar, hur fungerar de i spel samt vid filmtittande och eventuellt om någon har erfarenhet på hur de fungerar tillsammans med musikproduktion?
Det spelar inte så stor roll om det är ett USB headset eller ett med vanliga mic och headphone uttag.
För att skapa någon vettig diskussion, vilket headset använder du?
Hur tycker du att det fungerar?
Funderar på att åka förbi stan efter jobbet imorgon och införskaffa mig ett nytt, men vet inte riktigt vilket man ska köpa.
Det finns säkert 100 trådar om detta, men jag söker hoppet i en ny helt enkelt.
Vilket ska man köpa om man håller på med mycket musikproduktion samt spelar mycket?
Vill alltså ha ett med bra bas och cleant ljud.
Funderar på Logitech G35 Surround Sound Headset, någon som har erfarenhet utav dessa lurar, hur fungerar de i spel samt vid filmtittande och eventuellt om någon har erfarenhet på hur de fungerar tillsammans med musikproduktion?
Det spelar inte så stor roll om det är ett USB headset eller ett med vanliga mic och headphone uttag.
För att skapa någon vettig diskussion, vilket headset använder du?
Hur tycker du att det fungerar?