Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjejer är så konstiga..

Postat av doz den 7 September 2010, 17:17
41 kommentarer · 450 träffar
Tjena fragbite!

Jag skulle bara vilja dela med mig lite av vad jag upplevt/insett om en speciell tjej, vi kan kalla henne Natta!

Jo det är så här!

Den här tjejen, har varit på mig som en hund, smsat, ringt, och verkligen gjort det mesta för att "fånga mig i säcken" om ni förstår. Jag har då alltid tagit det lugnt och hållt henne på avstånd då jag inte känner för något förhållande.

Självklart har vi hållt på, jag har raidat hennes hallongrotta och osv.

MEN! Observera nu att denne tjej var i princip kär i mig, det var iallafall jag konstaterar någonting när någon är efter en så mycket.

Idag, satt jag på spårvagnen, och åkte förbi en hållplats. Hållplatsen mitt i mot, stog hon. Jag såg henne fort och tittade sedan bort för att undvika henne, men självklart såg hon mig och hon ringde mig.

Jag undrade vart hon skulle och hon skulle träffa en "kompis", fick senare reda på att det var en utav mina kompisar, vi kallar han Johan.

Hur som hellst så frågar jag ju självklart om de har hållt på osv, för jag är lite smått nyfiken eftersom Natta säger till mig att de bara är "bra" vänner i skolan osv.

Då får man reda på att de strulat, och så sedan så får jag även ut informationen ur henne att de har haft sex. Jag drog någon dålig kommentar att jag skulle lägga på och ville bara inte prata med henne då jag blev så äcklad.

Så fort vi lägger på så skickar hon ett sms med ungefär:

"Sötnos, är du sur?"

Haha jävla idiot, tror du jag är sur när du har haft sex med min vän och vill ha mig hur mycket som helst? Nej jag har skit glad!

Så nu frågar jag er fragbite, har ni också varit med om brudar som tar det enda de kan få och som är sliskiga som den sliskige räven då det gäller att gå bakom rygg1?

PUSS
Föregående tråd
Nästa tråd

41 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 41 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..