Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
Något gick fel.
Logga in med Facebook
  • Facebook
  • Google

Forumtråd

Anslut med Facebook
Anslut med Faceit

Eller

Du behöver komma åt epostadressen för att bekräfta din registrering
Genom att kryssa i rutan accepterar du Fragbites användaravtal samt Fragbites Regler och förbinder dig att följa dessa samt hålla dig uppdaterad om evenutella förändringar.
Laddar hyperadvancerade autentiseringsmekanismer...
Kommer inom en inte allt för snar framtid.
Kommer förhoppningsvis innan du vet ordet av.
Fragbite Masters will be back
1

Hjälp med Historisk Vändpunkt!

Postat av oski_x den 6 September 2010, 19:34
2 kommentarer · 265 träffar
Tja! ,Jag är i desperat behov av hjälp i min Historia B klass. Det är såhär att vi ska skriva om en historisk vändpunkt och själv har man då valt att skriva om Gustav Vasa kommer till Makten i Sverige. Nu är det såhär att jag behöver hjälp med vad som kunde ha hänt om ex Gustav Vasa inte hade tagit makten,
Om sverige inte hade blivit ett enat rike, Om vi inte hade fått protestantism utan fortfarande haft kvar katolisismen. Hur hade det påverkat våra grannländer? i Mat, krigsförin, handel, religion osv!

Jag är i stort behov av hjälp nu när jag har muntlig redovisning imorgon, Ni kan skriva saker som "kunde ha hänt" men det ska ändå vara realistiskt om vad ni tror kunde ha hänt med sverige, Hade Sverige varit Danskt? och hade Danmark varit enat? Hjälp mig med sånna här vändpunkts fakta om vad som kunde ha hänt om gustav vasa inte blivit KUNG!.
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar