1
Tuff grabb i skolan eller?
Postat av LetaQ den 6 September 2010, 17:13
58 kommentarer · 177 träffar
Tja har haft det lite jobbigt i skolan dom senaste veckorna då 1 i klassen leker allmänt tuff tror han det här gör han när han vill va tuff
1. snattar cycklar
2.snattar godis,drickor fast han betalar...
3.Är allmänt dryg
4.och jävligt kaxig
men nu det senaste har han gått på mig slagit mig i ryggen,armen,sparkat lite i magen,tagit min handuk på gympan,spottat...men han vågar inte gå på någon som är äldre elr starkare bara tjejer,och folk som är rätt korta.
Men nu till problemet jag har dyslexi och han har retat mig pga det jag vet inte vad jag ska göra..har pratat med lärare men han bryr sig inte. Och om man säger till han hotar han med att skicka sina kompisar på en....
Dock är han invandrare....
Så detta lär antagligen vara lite svårt att läsa då jag har dyslexi...
1. snattar cycklar
2.snattar godis,drickor fast han betalar...
3.Är allmänt dryg
4.och jävligt kaxig
men nu det senaste har han gått på mig slagit mig i ryggen,armen,sparkat lite i magen,tagit min handuk på gympan,spottat...men han vågar inte gå på någon som är äldre elr starkare bara tjejer,och folk som är rätt korta.
Men nu till problemet jag har dyslexi och han har retat mig pga det jag vet inte vad jag ska göra..har pratat med lärare men han bryr sig inte. Och om man säger till han hotar han med att skicka sina kompisar på en....
Dock är han invandrare....
Så detta lär antagligen vara lite svårt att läsa då jag har dyslexi...