Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nar blir magsacken mindre?

Postat av kMs-- den 4 September 2010, 20:13
31 kommentarer · 219 träffar
Som topic lyder, hur langt tid drojer det efter att man stallt om kroppen for att magsacken skall bli mindre?

7/9 *Uppdatering:
Pa mandag har det gatt 2 veckor och da ska jag vaga mig, jag matte midjan idag och den har minskat med 8 cm. Men jag matte hemma 3 dagar efter start sa kan vara mer. Vet inte hur mycket jag gatt ner annu men det far vi se pa mandag. Forsta 3 dagarna var forjavliga som jag tidigare namnt men nu flyter allting pa bra och nu ar det bara att tugga vidare. Stundtals kommer matsuget men det ersatter man enkelt med vatten, jag kanner aven att jag blir matt av mina sopp-portioner vilket ar jatteskont! Jag kommer uppdatera pa tisdag!

*UPPDATERING TISDAG 14/9
Idag var jag där igen. Mätte mig ännu en gång vikt och midja, 2 veckor har gått nu och midjan var densamma i princip. Jag började på 106.6 och idag vägde jag 96.5! 10kg på 2 veckor! Nu har det blivit en del av min vardag, jag är fortfarande småsugen när det är matdags men när jag äter blir jag mätt! Jag har fått mycket finare hy, inga finnar eller annat tjafs i ansiktet (hade inte allt för mycket innan) jag känner mig mycket piggare och problem som att få ont i magen när man ligger på den har försvunnit! Det känns jättebra och jag rekommenderar verkligen detta till dom som känner som jag! Uppdatering kommer nästa tisdag igen! Lycka till!

Engelskt tangentbord sa hoppas ni forstar!

Tack!

Ska även försöka hitta bra bilder på före och efter. Tänkte ta en om dryga 2 veckor! och en när jag är helt klar! Puss
Föregående tråd
Nästa tråd

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..