1
Kan ha fått HIV
Postat av Firreboi den 4 September 2010, 18:49
77 kommentarer · 4 678 träffar
Hejsan!
Går runt och oroar mig över att jag har dragit på mig HIV eller dyliknande sjukdom efter min thailandresa i somras..
Här kommer storyn:
Jag och några polare beslöt oss för att dra inpulsresa för 3 veckor sen.
Det blev en två veckors resa till Pattaya city i Thailand.
Allt gick som smör dom första dagarna, solade, badade och festade ganska vilt på kvällarna.
I slutet av första veckan fick vi en inbjudan till ett disco som låg lite utanför Pattaya som hette the moon, en av pattayas största rave.
Vi blev taggade och drog dit samma kväll.
Självklart var det "happy-hour" när vi kom dit och jag och mina polare började svepa i oss shots.
Efter ett tag när jag började känna mig lite smålullig så drog jag upp på dansgolvet och nappade upp en brud som hette nåt i stil med nine eller nåt, en norsk thaimulatt.
Efter några minuters dansande så blev det lite mer intimt, hon började taffsa mig runt skrevet och kysste mig på halsen.
Vi drog oss tillbaka till baren och drog i oss lite mer alkohol...
Sen svartnade det.
Vaknade upp naken i en liten lägenhet helt omedveten om vad som hade hänt, och bredvid mig så låg bruden som jag nappat upp på the moon.
På hennes nattduksbord så låg det en kanyl och en sked...
Just i det tillfället så blev jag så jävla nojjig att jag skjutit heroin eller nåt, blev helt stel i kroppen.
På mitt vänstra armveck så hade jag en liten röd prick som jag förmodade var ifrån sprutan.
Berättade allt för mina polare när jag kom fram till vårat hotell.
Dom blev chockade och försökte lugna ner mig..
Satt inne nästan hela sista veckan och oroade mig, visste inte vad jag skulle göra.
Kom hem i torsdags men har inte vågat hiv-testa mig, är för orolig för svaret..
edit.
berättade allt för morsan och farsan igår, men dom verkade inte se det som en världslig sak.
Att det var så liten chans att bli hiv-infekterad, bla bla..
Hjälpte inte mig så mycket.
Jag besökte också en läkare igår, dom tog ett blodprov för att sedan ta ett annat om några månader och kolla ifall mina blodkroppar har ändrat sig.
Har aldrig mått såhär dåligt.
Funderar på att söka psykolog
Går runt och oroar mig över att jag har dragit på mig HIV eller dyliknande sjukdom efter min thailandresa i somras..
Här kommer storyn:
Jag och några polare beslöt oss för att dra inpulsresa för 3 veckor sen.
Det blev en två veckors resa till Pattaya city i Thailand.
Allt gick som smör dom första dagarna, solade, badade och festade ganska vilt på kvällarna.
I slutet av första veckan fick vi en inbjudan till ett disco som låg lite utanför Pattaya som hette the moon, en av pattayas största rave.
Vi blev taggade och drog dit samma kväll.
Självklart var det "happy-hour" när vi kom dit och jag och mina polare började svepa i oss shots.
Efter ett tag när jag började känna mig lite smålullig så drog jag upp på dansgolvet och nappade upp en brud som hette nåt i stil med nine eller nåt, en norsk thaimulatt.
Efter några minuters dansande så blev det lite mer intimt, hon började taffsa mig runt skrevet och kysste mig på halsen.
Vi drog oss tillbaka till baren och drog i oss lite mer alkohol...
Sen svartnade det.
Vaknade upp naken i en liten lägenhet helt omedveten om vad som hade hänt, och bredvid mig så låg bruden som jag nappat upp på the moon.
På hennes nattduksbord så låg det en kanyl och en sked...
Just i det tillfället så blev jag så jävla nojjig att jag skjutit heroin eller nåt, blev helt stel i kroppen.
På mitt vänstra armveck så hade jag en liten röd prick som jag förmodade var ifrån sprutan.
Berättade allt för mina polare när jag kom fram till vårat hotell.
Dom blev chockade och försökte lugna ner mig..
Satt inne nästan hela sista veckan och oroade mig, visste inte vad jag skulle göra.
Kom hem i torsdags men har inte vågat hiv-testa mig, är för orolig för svaret..
edit.
berättade allt för morsan och farsan igår, men dom verkade inte se det som en världslig sak.
Att det var så liten chans att bli hiv-infekterad, bla bla..
Hjälpte inte mig så mycket.
Jag besökte också en läkare igår, dom tog ett blodprov för att sedan ta ett annat om några månader och kolla ifall mina blodkroppar har ändrat sig.
Har aldrig mått såhär dåligt.
Funderar på att söka psykolog