1
Blev nedslagen pga mitt ex.
Postat av Gevaliautanrost den 4 September 2010, 13:23
77 kommentarer · 235 träffar
Tjena fragbite, igår när jag kom hem från skolan så fick jag ett sms från mitt ex Emelie. Hon sa att hon ville träffas och prata någonstans, jag sa givetvis nej. Eftersom hon var otrogen mot mig förut och därför vi gjorde slut. Efter hon tjatat hur länge som helst och sa att det var viktigt att vi skulle träffas. Så sa jag ja, vi skulle träffas i byn då. Vi skulle träffas 13:10 och jag kom lite tidigare och satt mig på en bänk. Men när jag satt mig kom det fram tre stycken killar som var några år äldre än mig och frågade om det var jag som var Kalle. Jag sa att det var jag och frågade vilka dem var, dem sa att jag skulle ge fan i Emelie och en av dem slog till mig flera gånger på käften. Sen minns jag inge mer, vaknade upp några minuter senare, jag vet inte riktigt hur länge jag var avsvimmad. Men, ringde en polare och han fick skjutsa mig hem och jag berättade vad som hänt osv. När jag kom hem var jag helt jävla öm i hela kroppen och en tand var av. Fick reda på idag att killarna som slog ner mig är Emelies kusiner eller liknande.
Någon utav er på fragbite som vet hur man ska göra när man blivit nedslagen såhär? Jag vet fan inte hur jag ska göra i en sån här situation,ska nog polisanmäla skiten. Men är rädd att jag kommer bli nedslagen igen om jag gör det. Så vad är det bästa att göra nu liksom, någon som varit i en liknande situation kan väl skicka mig ett PM.
Någon utav er på fragbite som vet hur man ska göra när man blivit nedslagen såhär? Jag vet fan inte hur jag ska göra i en sån här situation,ska nog polisanmäla skiten. Men är rädd att jag kommer bli nedslagen igen om jag gör det. Så vad är det bästa att göra nu liksom, någon som varit i en liknande situation kan väl skicka mig ett PM.