Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Din värsta mardröm

Postat av edhz den 4 September 2010, 01:33
24 kommentarer · 174 träffar
Tja!

Såg tråden http://www.fragbite.se/?thread ID=939000 , och plötsligt började folket prata om sina mardrömmar. Så nu till saken.

Berätta om din värsta mardröm.

Jag kan börja. Jag började drömma om samma sak ungefär 2 månader, när jag var runt 10 år. Från början är allting svart. Sedan ser jag två ögon och en äckligt glad/läskig mun som ler och visar tänderna och skrattar samtidigt, och jag tänker, fan inte han igen! Sedan blir det som ett spel att jag bara står utanför mitt hus. Utanför huset är det en raksträcka, och ut från dörren kommer såklart "trollet" eller vad fan det är. Jag springer allt jag kan och ropar. Men jag springer i 1km/h och ropet blir ett litet pip som ingen hör. Sedan snubblar jag (såklart) och försöker komma upp men min det känns som min kropp väger 500kg. Sedan kommer trollet och sticker sina vassa fingrar rakt igenom ryggen och jag vaknar.

Dom läskigaste drömmarna kommer med i wall of nightmare.

***WALL OF NIGHTMARE!***

#6 galeg
#7 fiskfiskfisk
Föregående tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..