Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min mamma vill slänga ut mig!

Postat av jompa_cs_cola den 3 September 2010, 19:29
67 kommentarer · 2 565 träffar
Min mor började snacka med mig idag på ett ganska snällt sätt att jag får flytta om en månad. Men hur i helvete ska man klara det? Jag får runt 1500kr i månaden, hälften går till räkningar.

Hon VEET att jag har sjukt dåligt ställt med pengar, dessutom ska man betala hyra, mat och annat såsom toapapper och allt sånt. Jag har inget jobb och har slutat skola, jag har sökt måååånga jobb utan resultat.

Hur tänker min mamma när hon säger såhär till mig egentligen? Ja vet att jag är gammal nog att stå på egna ben men på den ekonomi biten är det inte så lätt att få ihop det när man inte har ett jobb. Till råga på allt så kommer jag definitivt bli deprimerad av att bo själv när jag varken har jobb eller går i skola.

Om jag nu skulle få ihop det till en etta så har jag ju knappast några pengar till mat eller något annat.

Visst, hade man haft jobb så förstår jag att hon vill ha ut mig och få mig mer självständig, laga min egen mat, diska, städa osv.

Hur ska man göra egentligen om hon vill ha ut mig?
Föregående tråd

67 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 67 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..