Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Har ett grymt jobbigt problem!

Postat av kARATEFYLLA! den 1 September 2010, 19:01
20 kommentarer · 121 träffar
Så här äre, har precis börjat gymnasiet och allt flyter på perfekt. Trevliga och roliga skolkamrater och jag känner mig redan i princip hemma i skolan. Dock har jag och mina vänner ett litet udda problem som kanske låter konstigt.

Saken är den att vi har en kille i klassen som har lite högre kunskap en resten av klassen (och världen) visst, jag är faktist sjukt avundsjuk på hans kunskaper.

Men så fort han öppnar sin mun på redovisningar eller när han ska svara på frågor så går det inte att hålla sig för skratt, eftersom ingen i klassrummet förstår hälften av vad han säger på grund av hans avancerade ordval.

Ord såsom Emmitera, Suggestiv, Indifferent och Axiom flyger ur hans mun när han ska beskriva saker.

Dessutom är det inte att han pratar lite, han pratar sjukt mycket och räcker upp handen exakt hela tiden vilket resulterade i att hela denna dag bestod av skratt.

Jag vet inte hur jag ska klara 3år med denna kille, jag förstår att felet ligger i mig och mina vänner och jag funderar på att börja ta deprissiva tabletter för att jag inte ska skratta.

Sedan blir det såklart också att om jag slutar skratta så kan jag sitta tyst i 5sec, sen hör jag kompisen bakom börja fnissa så är det igång igen.

När jag säger skratta menar jag inte asgarva, utan mest relativt tyst fniss.

Förstår inte hur resten av klassen lyckas hålla minen för visst ser man att de också har lust att brista ut i skratt.

Tack på förhand och behöver tips, kommer väl bli anmäld för mobbning snart om det inte slutar. Jag har som sagt _VÄLDIGT_ svårt för att hålla minen och skrattar gärna under helt fel omständigheter.

Bjuder på eventuella stavfel.

//MACKAN!

EDIT: Han ser inte precis ut som en nörd, visst har han alltid finkläder dvs kostym eller fluga men han ser inte speciellt nördig ut.

EDIT2: Tänkte ge er ett exempel. Igår på svenskan skulle vi ha med oss en bok som våra föräldrar läste för oss när vi var små. Jag tog med mig en vanlig mulle meck liknande bok. Sen när det var hans tur att redovisa så hade han med sig en bok på ca 300sidor som handlade om grekisk mytologi och om gudar.

Killen är säkert trevlig så det är absolut inget fel på att han/hans föräldrar läste det när han var liten men tycker det är lite overkill kanske.

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..