1
Dricka öl i duschen
Postat av Qu3 den 1 September 2010, 18:45
56 kommentarer · 324 träffar
Är jag ensam om denna vana? Var gång det är någon festlighet på G och man är hemma och gör sig redo, brukar jag köra en metaldusch med öl i handen. Simpelt nog sprängar du högtalarna med musik i form av metal, dagen i ära blev det några sweeta låtar med volbeat, och så dricker man öl i duschen. Det blir liksom kallt i kroppen och varmt utanpå. Underbar känsla.
Är jag ensam?
EDIT:
Jag försökte platsa in här. Jag försökta vara cool som alla andra hårdingar och skriva att man lyssnar på häftig musik. Ignorera det, ni är uppenbarligen mera män än så, i alla fall ni som hittills svarat. Jag pumpade inte metal, jag körde vår svenska hjälte ulf lundell på högsta. Oh lala jag vill ha dig! Så svenskt så det finns inte. Ursäkta lögnen, försökte passa in. Don't hate me, hate the game
Är jag ensam?
EDIT:
Jag försökte platsa in här. Jag försökta vara cool som alla andra hårdingar och skriva att man lyssnar på häftig musik. Ignorera det, ni är uppenbarligen mera män än så, i alla fall ni som hittills svarat. Jag pumpade inte metal, jag körde vår svenska hjälte ulf lundell på högsta. Oh lala jag vill ha dig! Så svenskt så det finns inte. Ursäkta lögnen, försökte passa in. Don't hate me, hate the game