Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

borttagning av Spam-brev på mail

Postat av mahler den 1 September 2010, 07:50
7 kommentarer · 407 träffar
Hur tammefan får man bort alla spam-brev som man bombas dagligen med på sin mail, syftar mest på hotmailen sin som man har!

Jag orkar inte kolla på min hotmail om det står att jag fått nytt meddelande eftersom jag får spam, rätt så irriterande, jag har ju allt bundet till min gamla hotmail sen kanske 2002?

Känns ju jävligt drygt att hålla på byta överallt... msn, facebook, verkligen allt är bundet till hotmailen, och jag har nu över 2k brev i inkorgen, varav kanske 100 är vanliga brev menat till mig personligen.

Går det verkligen inte att göra något som blockerar det på ett redan skapat konto, vet att nyare konton är rätt effektiva då exempelvis moder natur min inte får spam..

Såg att man kunde vidarebefodra mail från hotmail till gmail men vet då inte om spammen också skickas vidare eller om gmails spamfilter blockerar det?

Diskussion: vilken är den bästa adressen?

Får du spam-brev på din personliga mail?

7 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..