Fredag den 20:e augusti så kände jag av lite i halsen att jag hade ont, men de kändes bara jättelite så man inte tänkte på det, så jag gymmade som vanligt osv, men sen på kvällen så sa det bara boom så hade jag huvudvärk, blev varm ( feber), ont i leder som fan, och sen dagen efter så hade jag nästan inte ont i leder alls, bara ont i halsen, och bara på ena sida, så det gör mycket ont men jag kan fortfarande äta osv, men det gör ont.. Jag var hos läkaren i lördags och tog halsfluss test vilket det inte var och han sa att det antagligen bara är ett vanligt virus som går över.. Men jag känner att det inte är som vanligt halsont och det är inte något som bara går över.. Har läst lite om det, men borde inte läkaren märka ifall det var halsböld eller finns det okunniga läkare? Jag tror att det är halsböld eftersom det inte känns som de har gjort förut när jag har ont i halsen och det är svullet när man känner på halsen.. Somsagt gick febern osv över efter den dag, sedan har jag blåsor i gommen och har fått en blåsa långt bak på tungan.
Berätta gärna vad spelet handlar om!