Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

vattenpipa med cigg

Postat av nyhmfan den 28 Augusti 2010, 01:05
31 kommentarer · 206 träffar
hejhopp, jag o mina kompisar har några gånger nu rökt vattenpipa med cigg i, istället för vattenpips tobaken, så blandar vi det med te.. Saken med det är att man får en sådan galen kick, det känns nästan som man är bäng för några minuter. o så blev det en riktigt down kick, men jag satt och undrade varför det blir så? vi använder en ganska så liten vattenpipa, och fyller den med 3 cigg + tet. Men vet ni varför man får en sån mycket större kick än om man t.ex. skulle röka utan filter? (jag är inte en rutinerad rökare, men mina kompisar är det och röker iaf 2-3 packet i veckan, och dom känner också av denna kick) vet någon varför det blir så? och om det kanske är farligt?? för det känns riktigt ofarligt, eftersom det bara är cigg :)
tack på förhand :),
btw - om ni inte har testat, så tycker jag ni ska göra det.. det är en galet skön och billig känsla :P
Föregående tråd
Nästa tråd

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..