Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vandring i fjällen, uppgift!

Postat av MatteMetal den 26 Augusti 2010, 21:54
20 kommentarer · 192 träffar
Tjena fragbite!

Det är som såhär, att jag och alla med samma inriktning på BF ska ut och vandra i fjällen nu i en vecka från och med söndag.

Jag och en polare som ska med fick som alla andra en uppgift att komma på någon sorts aktivitet eller någonting som vi kan lära ut till resten av gruppen.

Alla verkade få idéer om vad de skulle göra direkt, förutom jag och min polare som är allmänt hjärndöda och ganska efterblivna.

Vi behöver verkligen hjälp med att komma på någonting tills imorgon, vad som helst, bara vi kan utföra någon form av aktivitet eller som sagt, lära ut någonting om vad som kan vara nyttigt att kunna i naturen.

Vi är cirka 30 personer som ska ut på vandringen. Vi kommer att befinna oss långt ute i fjällen där vi ska tälta. Vi har med oss packning för en hel vecka och kommer att behöva gräva bajsgropar.

Så nu frågar jag er fragbite, vad i helvete kan man göra?! Vad kan man lära ut för något som är så nyttigt att kunna under denna resan som är såpass bra att det kommer att imponera på våra lärare?

Låt fantasin flöda!

Tack!

Om Taum Sat blabla Hare kristen!

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..