Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ge mig pengar, annars..

Postat av lalman_ den 26 Augusti 2010, 18:00
35 kommentarer · 347 träffar
Tjena fragbite!

Det är såhär, för ett tag sen skulle jag och mina kompisar ha en fest. Jag och en till skulle köpa varsin 70:is av en vi känner. Vi skulle hämta upp honom vid en mack och skjutsa honom hem (på moppe) där han hade drickorna. Han hade ingen hjälm och polis kom oturligt nog efter ganska exakt 100 meter kört.. -.- Han som blev skjutsad hoppade av av någon jävla anledning och tog emot en jävla böter på 1500:-

Nu i efterhand har hans invandrarkompisar lagt det på mig, som om det vore mitt fel. Kanske ska nämna att han ville bli skjutsad. Nu är det så att både han och hans kompisar är invandrare och flera år äldre än mig och jag vetifan vad jag ska göra när dom helt plötsligt lägger skulden på mig.

Vad skulle du gjort? Tagit skiten, vad de nu kommer göra eller skulle du betalt? Ska man dela bötern 50/50?

Tack på förhand!

Kanske ska skriva nu innan att kommentarer som "daska honom med 30slak" osv kommer att ignoreras. Seriösa svar, tack!

Vad skulle du gjort i min situation?

129 personer har röstat

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..