1
cad-cam
Postat av Martin. den 26 Augusti 2010, 13:00
5 kommentarer · 120 träffar
Hejsan!!
Jag har ett problem jag håller på med ett program som heter Autodesk Inventor Professional 2010 och
AutoCAD Mechanical 2010
Innom skolan. (industri)
Och då kan man få en gratis nerladning genom skolan så när jag skulle ladda ner programmen så funkade det tog bara lite tid någon timme alt som allt men sedan när jag laddat ner det så fick jag en icon som heter (instal).
När jag klickar där så kommer själva programmet fram och så står det Install #programmets namn# klickar jag där så får ajg fram en ruta där det står this Program cant instal with your oprativ system..
Jag har kollat på hemsidan där jag laddade ner det och där står inget osv..
Så undrar om någon kan tala om vilket operativsystem man måste ha.. och hur jag möjligtvis kan byta till det så jag har 2 nu har jag windows xp...
Tack i förhand.
Bjuder på stavfel.
Diskutionen: Brukar ni använda något av domma programmen iså fal vilket och vilket operativsystem har ni?
EDIT!! EDIT!!
För er som vill veta vilka program jag ska få igång så äre följande...
AutoCAD Mechanical
System Requirements
Version:AutoCAD Mechanical 2010 (English) 32-Bit
Downloaded:2010-08-25 14:19:36
---------------------------- ------------------------------ ------------------------
Autod esk 3ds Max
System Requirements
Version:Autodesk 3ds Max 2011 (English) 32/64-Bit
Downloaded:2010-08-25 13:51:46
---------------------------- ------------------------------ ------------------------
Autod esk Inventor Professional
System Requirements
Version:Autodesk Inventor Professional 2010 (English) 64-Bit
Downloaded:2010-08-25 13:03:38
Jag har ett problem jag håller på med ett program som heter Autodesk Inventor Professional 2010 och
AutoCAD Mechanical 2010
Innom skolan. (industri)
Och då kan man få en gratis nerladning genom skolan så när jag skulle ladda ner programmen så funkade det tog bara lite tid någon timme alt som allt men sedan när jag laddat ner det så fick jag en icon som heter (instal).
När jag klickar där så kommer själva programmet fram och så står det Install #programmets namn# klickar jag där så får ajg fram en ruta där det står this Program cant instal with your oprativ system..
Jag har kollat på hemsidan där jag laddade ner det och där står inget osv..
Så undrar om någon kan tala om vilket operativsystem man måste ha.. och hur jag möjligtvis kan byta till det så jag har 2 nu har jag windows xp...
Tack i förhand.
Bjuder på stavfel.
Diskutionen: Brukar ni använda något av domma programmen iså fal vilket och vilket operativsystem har ni?
EDIT!! EDIT!!
För er som vill veta vilka program jag ska få igång så äre följande...
AutoCAD Mechanical
System Requirements
Version:AutoCAD Mechanical 2010 (English) 32-Bit
Downloaded:2010-08-25 14:19:36
Autod esk 3ds Max
System Requirements
Version:Autodesk 3ds Max 2011 (English) 32/64-Bit
Downloaded:2010-08-25 13:51:46
Autod esk Inventor Professional
System Requirements
Version:Autodesk Inventor Professional 2010 (English) 64-Bit
Downloaded:2010-08-25 13:03:38