1
Flickvän försöker göra mig svartsjuk.
Postat av Exajjer den 23 Augusti 2010, 21:55
179 kommentarer · 2 178 träffar
Hallau fb!
Har ett litet dilemma.
Min flickvän och hennes killkompis (för övrigt min kompis också, vi träffade honom och lärde känna honom samtidigt) håller på med mig ibland och ska försöka göra mig svartsjuk.
Särskilt min flickväns kompis då. Som skickar massa till henne som
"ska krama dig tills han blir jätte svartsjuk"
Jag blir ju självklart sur eftersom han håller på och skicka det HELA tiden.
Detta retar sig jag på så min flickvän börjar vara sarkastisk som t ex "oooh jaa, jag ska ha sex med honom såfort du stuckit!"
Jag hatar när dom håller på så och har frågat min flickvän varför hon gör det fast hon hatar att jag blir svartsjuk.
Men hon tycker bara det är "roligt" på ett sätt. Men sen när jag väl blir sur blir hon asförbannad på mig för hon tycker jag är svartsjuk.
Varför håller dom på såhär?
Har iofs inte sagt till killen och sluta då han är rolig och va med o så. Han är inte så i verkligheten och han säger hela tiden "Skoja bara" osv.
Men ändå, sjukt störigt att hålla på så 24/7.
Vad ska jag göra? Be dom sluta får dom bara och fortsätta och försöka göra mig svartsjuk. Jag litar på min flickvän men tycker detta är så jävla störigt.
(kan tillägga att killen är singel)
HörZ!
// Exire
EDIT:
Kan tillägga att både jag och min flickvän är 20 :)
Han är 5 år äldre -.-
Hon skickar inte sånt tillbaka till honom heller utan säger det till mig istället.
Ser hon mig reagera börjar hon med "Me ge dig, "OOH JAG SKA LIGGA MED HONOM" herregud".
Lixom när jag blir arg :p
Har ett litet dilemma.
Min flickvän och hennes killkompis (för övrigt min kompis också, vi träffade honom och lärde känna honom samtidigt) håller på med mig ibland och ska försöka göra mig svartsjuk.
Särskilt min flickväns kompis då. Som skickar massa till henne som
"ska krama dig tills han blir jätte svartsjuk"
Jag blir ju självklart sur eftersom han håller på och skicka det HELA tiden.
Detta retar sig jag på så min flickvän börjar vara sarkastisk som t ex "oooh jaa, jag ska ha sex med honom såfort du stuckit!"
Jag hatar när dom håller på så och har frågat min flickvän varför hon gör det fast hon hatar att jag blir svartsjuk.
Men hon tycker bara det är "roligt" på ett sätt. Men sen när jag väl blir sur blir hon asförbannad på mig för hon tycker jag är svartsjuk.
Varför håller dom på såhär?
Har iofs inte sagt till killen och sluta då han är rolig och va med o så. Han är inte så i verkligheten och han säger hela tiden "Skoja bara" osv.
Men ändå, sjukt störigt att hålla på så 24/7.
Vad ska jag göra? Be dom sluta får dom bara och fortsätta och försöka göra mig svartsjuk. Jag litar på min flickvän men tycker detta är så jävla störigt.
(kan tillägga att killen är singel)
HörZ!
// Exire
EDIT:
Kan tillägga att både jag och min flickvän är 20 :)
Han är 5 år äldre -.-
Hon skickar inte sånt tillbaka till honom heller utan säger det till mig istället.
Ser hon mig reagera börjar hon med "Me ge dig, "OOH JAG SKA LIGGA MED HONOM" herregud".
Lixom när jag blir arg :p
Tycker du jag har gjort för många trådar?
301 personer har röstat