Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Prejad av mc polis, helt rädd or?

Postat av Låst konto 146056 den 21 Augusti 2010, 23:04
46 kommentarer · 1 450 träffar
Tjenare, det var igår kväll runt 21 som jag och en kompis kom cruisande i runt 40-50km/h i vägkanten och mötte en mc polis i motsatt riktning

Vi svängde genast av vägen vänster in och märker efter ett par 100m att han ligger bakom varpå han gasar till och ligger nånstans vid mitt bakdäck ..

Vi splittras och jag kör höger in i runt 40km/h eftersom jag tog in svängen en aning

det är sånna refuger så bara en och en kan köra förbi
så mc'n lägger sig på vänstersidan om mig och skriker något varpå han kör in i mig eller sparkar till mig
(mer kommer jag inte ihåg) sedan ligger jag på marken

Han står över mig och skriker att jag ska ställa mig upp och om jag är dum i huvet osv .. blabla tills han märker att jag inte kan stå upp, då går han iväg och pratar telefon

Är detta rätt gjort?
Enligt Mr.Viktig så är han utbildad att stanna ungdomar på detta sättet

Och att han bara ville prata *

Vad jag har hört och även kommit fram till när jag läst omkring
är att polisen endast får göra något såhär drastiskt om det hänt
något allvarligare såsom "rån, mord, vårslöshet i trafiken eller i småområde m.m"

Kan jag stämma honom eller något?
Går på kryckor i minst 2 veckor nu och har fotskada

Tackar på förhand för seriösa svar
Och om ni undrar varför jag skriver på fragbite så :p
Har inget annat att göra då jag ligger i sängen
samt vi ska endå skicka in papper mm i vilket fall

Men tänkte ifall det är någon som det hänt liknande för och har erfarenhet vad som hände i det fallet :)
Föregående tråd
Nästa tråd

46 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 46 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..