Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kritik på personligt brev, tack!:)

Postat av JerkfiskarN den 20 Augusti 2010, 11:41
28 kommentarer · 845 träffar
Tjena! Börjar bli trött på att bli arbetslös och har inte haft någon tur med jobben :/
Tänkte att jag skulle lägga ut mitt personliga brev här och få lite KONSTRUKTIV KRITIK på det. Vore även kul om ni andra med personliga brev kunde posta dom och även nämna om ni fått något jobb på dom eller om även ni är arbetslösa.

Rubrik: Hej!
Text:
Såg eran annons och blev direkt intresserad!

Namn heter jag, är 21 år gammal och bor hemma med min familj i ***, 7km utanför stad*.

Som person beskrivs jag ofta av andra framförallt som trevlig och ärlig vilket jag också vet att jag är. Jag själv ser mig som en social och utåtriktad människa då jag har lätt för att träffa och prata med nya människor.

Mina största intressen är fiske, sport och datorer.
Det absolut bästa som finns är en härlig sommardag på sjön!
På vintrarna spelar jag bandy, var förra vintern med och tränade med ett junior-lag, hur det blir denna vinter vet jag inte än men hoppas på att hitta något lag att träna med så man kan hålla igång lite.
Om jag inte fiskar eller sportar så sitter jag oftast vid datorn. Datorn har varit ett huvudintresse under många år och kunskapen bland datorer är mycket god, hårdvara som mjukvara. Mestadels är jag självlärd, men jag läste även några enklare kurser på gymnasiet.
Sen naturligtvis, umgås jag med kompisar och flickvän.

Mitt senaste jobb var tillfälligt på Dometic AB innan nedläggning.
Där jobbade jag som kylskåpsmontör på ackord. Ett väldigt trevligt arbete med många goda kollegor och roliga sysslor..

Innan dess jobbade jag på Telecon AB i Motala.
Ett väldigt roligt jobb som jag trivdes bra med och som också fungerade bra. Det var mycket resor runt om hela Sverige och vi jobbade ofta i högt tempo som ett team. Ofta så hade vi bestämda tider då saker och ting skulle vara klara, ibland kändes tiden som en omöjlighet att hinna klart till men jag och mitt team visade alltid bra sammarbetsförmåga och även när det var stressigt föll alltid allting på plats och ordnade till sig till slut.

Något jag ser som väldigt meriterande från detta jobb var att jag själv fick reda på att jag fungerar bra både i team och att kunna arbeta självständigt och att stress inte försämrar min prestation i mitt arbete, något som jag fick nytta av på Dometic där tempot var väldigt högt.
Tyvärr fick jag avgå från den här tjänsten på grund av arbetsbrist.

Tror jag ska ha fått med det mesta nu, annars är det bara höra av dig vid eventuella frågor!

Med vänlig hälsning;
Freddy Carlsson

Kontakt:
Tele: 0739-6*****
mail: mail@mail.com

Tar kritik på allt, så länge den är vettig och seriös. Även stavfel, nåt som ska bort, nåt som bör tilläggas.

Ps, posta gärna era personliga brev som sagt :)
Alltid kul att få idéer från andra.

Arbetslös?

89 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..