Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dag 1 på gymnasiet, inte roligt

Postat av Mr-Burnz den 20 Augusti 2010, 08:56
58 kommentarer · 1 910 träffar
Hej, igår var första dagen på gymnasiet och den gick inte som jag hoppats. Det börjar med att dom ropar upp massa random trash i klass 1a, och avslutar med mig! Alla mina andra polare hamnar i samma klasser som varandra. Jag känner 2 polare/personer i min klass, då de gick i samma grundskola som mig.

Det finns 3 val att välja att byta till, 2a: Flesta av polarna går där och det verkar vara bra lärare. (dock va det fullt i klassen för tillfället) 3a: Ett par polare(skönare än dom jag fick i min klass) dock har jag endast hört negativt om deras lärare från de flesta äldre på skolan. 4a: Känner 3 polare där och deras klass verkar lika random som min, ungefär lika lärare som i min klass.

Mitt mål med gymnasiet är att komma in på KTH och gå ut med bra betyg. Jag planerar att vara seriös och studera mycket, inget fjant på lektionstid osv.

Vad tycker ni att jag skall göra ? Fortsätta i min klass och träffa polarna på raster osv, eller byta klass då det kanske inte blir lika seriöst ?

Tacksam för svar!
/ en vilsen själ
Föregående tråd
Nästa tråd

58 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 58 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..