Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bästa Kriminalserien? :)

Postat av Razpotin den 20 Augusti 2010, 01:38
92 kommentarer · 3 064 träffar
Tjo, tänkte att jag ville höra era åsikter om de kriminalare ni ser på mest, och varför ni ser på dem. Gör gärna en Top 3 lista eller något. :) Och kanske också ge tips på era favoriter.

1. Criminal Minds -

varför jag ser på denna serie ligger i högsta grad på alla karaktärer, Blev fast vid denna serie första gånger jag såg den på TV. Helt jävla skitbra helt enkelt. Alla karaktärer har sina egna coola personligheter, och man hänger liksom med i deras hjärnor och sådant.

2. NCIS -

Ja, nästan alla har ju antingen sett detta program eller hört om det. Det finns ju inget mer klockrent än dessa människor. :) Händer nåt kul hela tiden helt enkelt, blandat med mord.

3. The Mentalist -

Finns inte så mycket om just denna, Men han är helt enkelt iskall mot familjerna vars släkting blivit mördad mm. Och han löser det på det mest knepiga sett.

GIVE ME WHAT YOU GOT!
Föregående tråd
Nästa tråd

92 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 92 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..