Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Börja gymma

Postat av DISCODANCER den 19 Augusti 2010, 18:46
43 kommentarer · 190 träffar
tänkte börja gymma nu när skolan drar igång, har ett gym och simhall relativt nära till skolan. Så jag tänkte dra dit efter skolan i princip varje dag. Tänkte dela upp det med att simma 3ggr i veckan och gymma 3ggr i veckan. Har absolut ingen erfarenhet när det kommer till att träna kroppen, just nu är jag varken tjock eller smal.

Tror jag väger runt 65-70 och är 178cm lång, så det jag nu undrar är ifall ni tycker det är bra att kombinera simning och styrketräning, tänkte köra varannan dag och ha en vilodag i veckan.

Skulle uppskatta ifall någon kunde dela med sig av hur dom tränar på gymmet då jag hört att man ska dela upp alla muskel grupper, kom gärna med förslag eller tips!:) kroppen jag är "ute" efter eller som jag snarare vill uppnå är något liknande med detta --> http://images1.fanpop.com/imag es/photos/1900000/Never-Back-D own-Production-Shoot-cam-gigan det-1940158-266-400.jpg , alltså synliga rutor och "fasta" muskler, vill inte bli svinstor och se klumpig ut, vill ha fasta smidiga muskler xD om ni förstår, om jag hört rätt ska man köra lätta och många reps men inte helt 100, rätt mig om jag har fel
Föregående tråd
Nästa tråd

43 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 43 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..