1
Lite mopedhjälp tack?
Postat av Kapten.Carebox den 18 Augusti 2010, 13:50
13 kommentarer · 124 träffar
Tjo, har ett litet problem, när jag skulle trimma min Beta RR -07 så liksom glömde jag kvar pluggen som suttit i kröken hos kompisen som hjälpt mig, han farsa slängde den sedan och vid det här laget tillhör den någons volvo's kofångare. MIN farsa vet inte att jag trimmat och vill liksom att det ska förbli så, fast nu börjar det snart bli dags att sälja o skit, och hur jag än försökt går det fan inte att hitta någon ny plugg, hörde med en närliggande verkstad för ett tag sedan, o han där sa att en ny plugg låg på typ 2000:- pga att den innehöll nån jävla platina eller nåt, jag hade fan inte råd med det just då, och det lät bara rätt sjukt, men som sagt ska den säljas nu och börjar bli något desperat. så jag ringde samma verkstad för några dagar sedan, och de hävdar nu att det inte går att få tag på en i huvudtaget. har en till verkstad som är något vettigare här, men lite typ info om vafan en plugg igentligen är gjord av så att det inte blir något jävla missförstånd hade suttit bra. (fett jobbigt om man kommer till posten och har fått hem fel sak för 2000 spänn -.-)
och nej jag vill inte borra hål i en 5krona och sätta i.
Tacktack.
och förresten antar jag att någon kommer föreslå att köpa ett helt nytt rör, men farsan är hyfsat insatt och skulle NOG se skillnad på mitt rostiga åbäke och ett sprillans nytt metrakit. är ngt paranoid men vafan.
och nej jag vill inte borra hål i en 5krona och sätta i.
Tacktack.
och förresten antar jag att någon kommer föreslå att köpa ett helt nytt rör, men farsan är hyfsat insatt och skulle NOG se skillnad på mitt rostiga åbäke och ett sprillans nytt metrakit. är ngt paranoid men vafan.