Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Break-up tips?..

Postat av gyrra den 18 Augusti 2010, 13:28
4 kommentarer · 151 träffar
Aa, då äre så att jag gjorde slut med min tös igår. Det är inte första gången jag gör det utan det är tredje gången skulle jag tro. Som ni förstår så har jag ångrat mig dem båda första gångerna. Dock känns det annorlunda denna gången. Det säger dock inte att det känns bra och att jag somnade utan problem igår. Fast det är väl aldrig roligt att göra slut antar jag.

Vi har varit tillsammans från och till i 3 år. Känner varandra som vår egen innerficka.

Saken är den, att jag undrar hur man vet att man gjort rätt? Klyschan att man ska följa sitt hjärta är i mina ögon svår att förstå. För mina känslor är så utspridda och det är så mycket som spelar in när jag själv tänker på det.

Nu säger jag inte att ni ska bestämma åt mig, men ni får gärna komma med lite tips och ideer om hur man kan få svaren man söker.

Jag är 19, hon 18 btw

Singel?

26 personer har röstat

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..