Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

sex, förhållande, förstört?

Postat av ribos den 15 Augusti 2010, 03:12
35 kommentarer · 305 träffar
Tjena,
får dela upp det här för det är olika saker jag undrar lite om.

1. -sex-
Jag är 20 och min tjej är 18, vi har varit tillsammans i 2,5år nu, bor tillsammans, allt rullar väl på så att säga.
hade sex igår och när jag körde så skulle hon komma men då kom jag precis före så hon blir ju sur såklart #fniss# men så säger hon "åå gud det gör du ju alltid" så ville hon köra igen och då red hon så hon kom.

och då märkte jag att fan, hon har rätt! hon kommer fan ALDRIG när jag kör, pullar, slickar.. INGET! bara när hon rider så går det för henne ( och det är varje gång)

hon är första jag har sex med, och för mig är sex väldigt viktigt att det fungerar i ett förhållande, men nu känns det riktigt skitigt när man tydligen inte ens duger i sängen :(

fan ska jag göra? man vill ju bli "hingsten" i sängen, iaf få henne komma 1 gång i veckan typ, men jag har ju inte direkt tränar med massa tjejer som hon har gjort med sina 2 ex (nej dom var killar :P)

vet inte vad ajg ska göra :( vet inte om det hon som inte tänder på mig, eller om jag är dålig, hur ajg ska bli bättre..

känns jävligt dåligt faktiskt.

2. som sagt så bor vi ihop, jag jobbar 9-17 och hon har precis tagit studenten.
tycker att vardagarna börjar bli riktigt tråkiga, går upp, åker till jobbet, kommer hem "hej älskling", kollar på tv, lägger sig i sängen, sex, sova, REAPEAT..
hon har inte många nära vänner så vi är nästan aldrig ute på helgerna, dagarna bara går..
vi pratar typ inget nu heller, inga "djupa" ämnen, när vi går på resturang så sitter man ist och lyssnar på borden brevid som pratar.. helt seriöst.
i bilen är det knäpp tyst förutom när man ser något roligt och skrattar lite, but thats it.

fan ska man göra. är det såhär ett förhållande ser ut efter ett par år.. "set for life" som man brukar säga, fixa hus, ungar, det är hennes dröm, att bli hemma fru, visst vore det skönt men jag vet inte om jag vill göra det med henne..

blir det annorlunda med någon annan??? är det hon som är tråkig?
Föregående tråd
Nästa tråd

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..