Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Polare kysste mig.

Postat av bengtdenstore den 14 Augusti 2010, 22:01
63 kommentarer · 179 träffar
Tjena, kom nyss hem från min polare, skulle ha sovit över där men så blev det inte. Vi satt där och lirade något FIFA på xbox, han gjorde mål och då slår han löst på axeln. Då börjar vi skojbråka och brottas osv, sen slutar vi brottas, jag lägger mig på sängen och sluter ögonen i typ 5 sekunder. Då känner jag hans äckliga läppar mot mina, jag puttade bort honom och frågade vad fan han höll på med. Han berättade att han hade känslor för mig, jag sa att han var dum i huvudet och att han borde söka hjälp. Jag sprang hem och nu sitter jag här, det hade varit jävligt tråkigt att förlora min enda bra vän för det här. Men jag vill inte umgås med en som är upphetsad av mig liksom. Fragbite vad hade ni gjort i min situation, för jag vill egentligen inte vara ovän med honom. ''/

Snälla moderatorer, ta inte bort tråden. Behöver verkligen förslag på vad jag kan göra i min situation.
Föregående tråd
Nästa tråd

63 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 63 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..