Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fredagen gick inte som planerat

Postat av Fakenick 240024 den 14 Augusti 2010, 18:49
34 kommentarer · 354 träffar
Tja FB

Mod får gärna flytta tråden ifall den hamna i fel kategori

För att börja detta ska jag berätta om vad som hände igår kväll på stan, jag och några polare bestämde oss för att ha det kul men ändå chilla på en fredag kväll så vi drar ut på stan.

Jag hade först hoppats på att det skulle bli bråk på krogen, för jag ville gärna spöa skiten ur nån töntig DIF-anhängare, men innan vi ens han fram till krogen så stötte vi på trubbel.

Det var några pissiga hammarby killar som gick runt och sjöng, min ena polare skrek:

"Örru bögar, bajen suger kuk! Lovar att ni aldrig skulle våga slåss mot oss".

Jag trodde han hade blivit galen eftersom att dom var uppemot 9 stycken medans vi var 4 pers, men jag tänkte att jag måste göra detta för att jag inte ville vissa att jag var någon pussy för polarna.

Kan tillägga att polarna var gamla fotbollshuliganer liksom jag, så vi var ju rätt erfarna inom att slåss.

Först springer 2 stycken utav dom fram och börjar veva men vi slog ner dom ganska fort men sen kommer dom andra sju springandes mot oss och skriker och vi gör samma sak och det blev en riktig fight måste jag säga.

Vi slogs säkert 10 minuter, kunde dock inte kolla tiden för jag hade ingen klocka på mig men det slutar med att dom springer iväg och skriker och vi går därifrån som vinnare, jag var jävligt stolt i det ögonblicket måste jag säga.

Dock så struntade vi i krogen den här gången eftersom att vi hade alldeles för ont, fick bära hem en utav polarna som hade brutit ena benet och båda armarna.

Meningen med tråden är att jag vill veta ifall jag gjorde rätt eller fel?

1. Vad skulle ni ha gjort, motivera gärna

2. Borde vi ha undvikit bråket?

3. Borde vi ändå ha gått till krogen och supit oss redlöst fulla?
Föregående tråd
Nästa tråd

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 34 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..