Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

allt gick fel!

Postat av bugzinbed den 14 Augusti 2010, 15:11
10 kommentarer · 225 träffar
idag kände jag för att köpa dragon age origins till 360 för att jag ska sitta inne hela dan det regnar .. så jag frågade först min pappa om han kunde köra mig det kunde han inte för han hade druckit 1 öl så jag tog bussen dit och gick in på elgiganten så leta jag upp spelet i hyllorna och greppade ett exemplar så snabbt som möjligt för på vänster sida var det en skitungee som skulle ta spelet!!! :O

iallafall jag hann först och ungen sprang in i hyllan i all hast , jag gick till kassan och skulle betala så sa dom ''du måste vara 18 år för att köpa detta spel'' så jag fick ADHD och skrek kärringen i ansiktet att jag e 16 år jag tror jag får spela ett jävla tv spel!!!

sen så kom ungen till kassan o tog spelet o köpte det med sin mamma så jag gjorde en fet jävla chuck norris kick i skallen på mamman och falcon puncha ungen .

sen sprang jag för dom ringde snuten !!

hoppade på bussen igen och guess what på bussen kom jag på att jag glömde ta spelet så jag får väll spela något skitspel!

'' JAG TROLLAR INTE ''

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..