1
iPhone 4 med Halebop?
Postat av tiGht den 13 Augusti 2010, 17:41
4 kommentarer · 247 träffar
Hej!
Sitter här i valet och kvalet om jag ska beställa en iPhone 4 eller inte.
Det "bästa" abonnemanget som jag har hittat är - Halebop Hallå med Surf Plus, vilket innebär att jag har fria sms till alla nät, 3GB surf 3G/GSM, Ringer för 19öre i minuten till alla nät (99öre i öppningsavgift) dvs ungefär 2kr för ett 5min samtal.
För detta betalar jag 249:-/mån + det som jag ringer för, betalar 4795:- när jag får mobilen och jag är endast bunden i 12 månader. Finns det något bättre erbjudande enligt er? Kan ju tillägga att jag inte ringer speciellt mycket.
Kalaset går alltså på ungefär 7700:- + det som jag ringer på på ett år.
Ni som har iPhone 4 -
Räcker 3gb surf?
Någon som har en aning om hur hög hastighet det innebär när det står "3G/GSM"? (mbit)
Värt lite över 7700:- + det man ringer för?
Sitter här i valet och kvalet om jag ska beställa en iPhone 4 eller inte.
Det "bästa" abonnemanget som jag har hittat är - Halebop Hallå med Surf Plus, vilket innebär att jag har fria sms till alla nät, 3GB surf 3G/GSM, Ringer för 19öre i minuten till alla nät (99öre i öppningsavgift) dvs ungefär 2kr för ett 5min samtal.
För detta betalar jag 249:-/mån + det som jag ringer för, betalar 4795:- när jag får mobilen och jag är endast bunden i 12 månader. Finns det något bättre erbjudande enligt er? Kan ju tillägga att jag inte ringer speciellt mycket.
Kalaset går alltså på ungefär 7700:- + det som jag ringer på på ett år.
Ni som har iPhone 4 -
Räcker 3gb surf?
Någon som har en aning om hur hög hastighet det innebär när det står "3G/GSM"? (mbit)
Värt lite över 7700:- + det man ringer för?