Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lejonkungen! :D

Postat av m0rti den 12 Augusti 2010, 17:16
42 kommentarer · 637 träffar
Tjenare Fragbite!

Puh, äntligen unbannad igen, börjar bli svettigt med dom här intervallerna. I alla fall - till saken!

Tänkte öppna upp denna nya period med ett ämne som ligger en nära om hjärtat, he he. Nemen seriöst, Lejonkungen är ju bland världens mest fantastiska filmer, har format barndomen på ett underbart sätt! :D

Alltså, för att stilla en lagom skrivsugen själ, kommer jag NU till det tråden går ut på;
Nämn din FAVORITSCEN ur LEJONKUNGEN!

-Varför är just denna scenen så speciell?
-Framkallar den några minnen? Känslor?

Själv är det första jag kommer att tänka på när Timon och Pumba hittar Simba i öknen efter att han lämnat Lejonriket :')
Vet inte varför den är så speciell, kanske för att mina 3 favoritkaraktärer möts här (Mufasa i all ära).

Samt är ju det mest magiska musiken. Elton John gör ett strålande jobb men ett ännu mer magnifikt verk är Hans Zimmers "This Land". Vet nog ingen annan låt som påverkar mig så mycket känslomässigt!

http://www.youtube.com/watch?v =dnkZEFbapYc

Obeskrivligt, en känsla mer stark än.... kärlek!

Så, FRAGBITE - LEJONKUNGNÄLSKARE - DELA MED ER! :D

MVH / m0rti aKa Sur dolme

Lejonkungen bästa filmen någonsin?

67 personer har röstat

42 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 42 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..