Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ni som kan träning, åsikter

Postat av AriGoldd den 11 Augusti 2010, 23:26
122 kommentarer · 185 träffar
Har nu bestämt mig inför att komma i relativt bra form tills utlandsresan i jul, min fråga är helt enkelt hur jag ska gå till väga.

Är lång, ca 192 och väger runt 85 kg. Ganska normalbyggd, om något smal men utan några större muskler. Samt en mindre michelinring längst ner som jag skulle vilja bli av med.

Jobbar just nu väldigt mycket, ca 10-12 timmar om dagen 6 dagar i veckan. En vanlig dag äter jag en relativt normal frukost, samt 15 laxbitar på sushin precis brevid jobbet. Självklart en middag på detta också bestående av vad mammsen tillagar.
Efter varje dag försöker jag springa 30 eller cykla 40 minuter. Vanliga armhävningar och situps på det också.

Mitt mål är egentligen bara att slimma till mig, har varit gymmad tidigigare. Vill bara få bort det fett som inte ska vara där samt få musklerna att synas lite mer, ingen jätte transformation.

Som ni ser i mitt "schema" gymmar jag inte, kommer det jag gör nu göra mig slimmad eller bara smalare helt enkelt? För smalare vill jag inte bli, inte mycket smalare iaf. Men eftersom det är rätt knappt om tid känns inte någon jättebyggning som ett alternativ. Hoppas ni förstår vad jag är ute efter
Föregående tråd

122 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 122 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..