Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Antivirus-system

Postat av Revived den 9 Februari 2005, 13:59
7 kommentarer · 144 träffar
Hej!

Tänkte bara fråga om någon vet ett bra och gratis antivirus-system som funkar. använde tidigare NOD32 vilket funkade bra tills det kom upp en ruta att det har gått 2 dagar sen min 30 dagars testversion av spelet gått ut och fortsatt användning av programet skulle vara ett brott mot "aplication laws". Det stod även att jag skulle avinstalera programet snarast möjligt, och det gjorde jag för jag pallar inte tjaffset med lagar och skit ^^

Anyhow jag undrar bara om ni vet något gratis antivirusskydd som är bra och inte muppar sig som NOD32 gjorde! btw kan företaget göra sånt som NOD32 gjort, att det står att man ska avinstalera programet efter 30 dagar och fortsatt användning är olaglig när dom kanske borde tänkt på att ge en full version av programet i 30 dagar och sen gå över till en gratis version? stör mig något enormt på det!

Over 'n' out
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..