Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Brudfails Sommaren 2010!

Postat av Malaii den 7 Augusti 2010, 13:54
45 kommentarer · 189 träffar
Tjena Fragbite!

Nu när sommarlovet börjar lida mot sitt slut och festandet har haft sitt är jag medveten om att alla ni på fragbite har en hel arsenal av brudfails att dela med er av. Berätta när ni fick dissen, den sämsta raggningsrepliken ni dragit, när er polare snodde er brud osv. Ni förstår nog vad jag menar. Jag som trådskapare måste väl sätta klubban i hålet genom att börja antar jag.

Satt ute på balkongen en ljummen sommarnatt och småsnackade med ett fruntimmer. Jag kan redan nu berätta om att jag har oerhört svårt att tala med flickor, jag förstår inte vad de menar och jag blir oerhört nervös, men åter till sak!

Vi småsnackade lite om allt mellan himmel och jord och vi kom in på ämnet att hon hade bakat kladdkaka inne i köket, vilken kvinna tänkte jag, hon vet sin plats.
Jag frågade lite halvgulligt om jag fick smaka på kakan när den var klar. Var på hon frågar vad jag ska betala med.
Är väldigt nervös vid detta laget och stammar fram ett: Jag vet inte.

Hon pekar på en vodkaflaska, var på hon säger att hon inte dricker. Hon pekar sedan på ett ciggpaket och säger att hon inte röker och frågar sedan: "Så vad ska du betala med? ;)"

Dum i huvudet som jag är, notera att jag nästintill var 100% nykter vid detta laget vilket göra detta oerhört mycket värre, tar jag fram en femkrona och frågar om hon ska ha betalt eller dylikt. Tankarna rusar igenom mitt huvud, varför i helvete sa jag det där? Kommer hon nu tro att jag tycker hon ser horig eller fattig ut, vad kommer hända härnäst? Tankarna flyger som sagt omkring och när jag vaknar upp ur min oheliga trans sitter jag ensam på balkongen, ledsen och rädd.

Blev lite längre än vad jag hade tänkt, kanske inte heller den värsta brudfailen där ute, men det är därför Fragbite finns, aight?

Skriv så att tangentbordet glöder!

45 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 45 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..