Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min Kusin

Postat av vinco o_O den 7 Augusti 2010, 13:25
37 kommentarer · 798 träffar
Tjenare gänget, har fått ett litet problem. Jag bor i Finland men har en kusin i Sverige som jag besöker på somrarna. När vi var unga bodde hon (de är en hon) här i Finland (flyttade till Sverige i 7:an typ) och vi var mycket bra kompisar, vi lekte alltid med varandra och vi var mer syskon en kusiner.

Så nu när man är 16 besöker jag henne på somrarna. Hon bor hos sin mormor medan hon studerar.. Så henne träffar man också, hur som helst, vi var på en fest med hennes kompisar för några dagar sedan och vi blev ganska fulla. (inte överdrivet) Vi kom hem till henne kl 4 på natten (mormor sover) och lagar något ätbart.

Jag tycker man ska gå i duschen före man slänger sig på soffan... Full som man är frågar jag på skoj om hon ska med i duschen, och vad svarar då inte fylletjejen? "okeej!" där står vi i duschen och tvättar oss. Senast jag duschade med henne var jag kanske 9 år. Då var hennes kropp inte som nu, känns sjukt att tänka såhär men hon var en av de snyggaste man sett. Man står naken i duschen med sin nakna snygga kusin, den kille som inte "the beast" vaknar hos kan inte kalla sig man. Självklart märker hon detta och tittar upp på mig i ögonen, i ren panik trycker jag henne mot väggen och kysser henne! Och så dåligt går det inte, plötsligt greppar hon om "den" och vi är i gång... Ni kan gissa resten...

När vi är klara i duschen (som hade varit högljudd) kommer vi ut för att möta MORMOR i hallen!! (f**k f**k f**k!!!) snabbt som attan läxar hon upp oss båda, säger att hon ska ringa våra föräldrar och att hon aldrig tänker släppa in mig i huset längre. Så på onsdag ska jag hem och möta föräldrarna. vad attan ska jag säga till dem?! funderat på att ta pengarna man har och flytta utomlands! fan asså!

Eftersom det var många som ville se bild, så har jag postat en bild på oss från festen.

http://www.ladda-upp.com/bilde r/37928/jagnhenne
Föregående tråd
Nästa tråd

37 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar