Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Damidrott suger!

Postat av Bamboola_skill den 7 Augusti 2010, 11:52
11 kommentarer · 231 träffar
Jag undrar varför TV4 envisas med att visa damallsvenskan i fotboll på helger. Intresset är ju fullständigt i botten. Det kommer kanske 150 personer till "arenorna" och ser matchen. Då kvalitén på fotbollen är kass så kan jag tänka mig att de enda som ser det på tv är kommunister/toffelhältar som vill visa sig duktiga inför sina flickvänner.

Enligt en kompis till mig som spelar hockey i division 4 (den lägsta divisioen som finns) sa att det svenska damlandslaget i hockey skulle vara ett av toplagen i hans serie. De skulle dock få svårt att vinna serien och inte ha en chans i division 3.

Jag tycker att det är bra att tjejer idrottar istället för att "hänga på stan". Jag förstår dock inte varför damidrotten får utrymme i media. Lets face it, den största anledningen att folk kollar på damidrott är för att se snygga och lättklädda tjejer (vilket ändå inte är så vanligt inom damidrotten).

Mitt förslag är att SVT istället för att visa damkronorna spela OS hockey visar division 4 matcher och istället för att visa damallsvenskan visar matcher ifrån division 7 norra götaland. Kvalitén på underhållningen är bättre!

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..