Klantade till mig i Öland.
Jag var trött den dagen, gick med mina föräldrar och en annan familj till närmaste affär, vilket var Netto.
När vi alla stog vid där man packar sina varor i påsarna så fick min mamma syn på en 10 år gammal kollega
När de pratade så såg jag en snubbe ta upp något, han såg nervös och allmänt sjuk i huvudet ut, så jag vände mig om och glodde tillbaka, Då såg jag att han tog någonting som var grått, trodde då att han tagit min mammas mobil som var i väskan riktat mot hans håll så jag SKREK, "MAMMA HAN HAR TAGIT DIN MOBIL" Jag var fan 2 meter ifrån snubben jag trodde snott den och snubben i kassan slutade att lappa på sina varor eller vad man ska kalla det, plus att alla i hela jävla kön stog och glodde på mig
Då kommer det pinsamma, snubben tar upp sin gråa snus ur fickan, hade tagit fel på den och trodde att de va morsans mobil och skämdes rejält.
För att göra en vettig disk. Har du klantat dig rejält?
Bjuder på stavfel!
Dela med er av någon gång du klantat dig rejält.
Aah, så är det nog faktiskt.
Jag var riktigt osäker, ändrade ifrån på öland till i Öland, aja.
Det var ju förjävla synd, ta något seriöst för en gångsskull.
Okej, tack.
_____________________________ ___
Till de som styr och ställer här på Fragbite, Ser ni inte hur idioter förstår en annans tråd, Banna dom förevigt förihelvete!
Fragbite är ett jävla skämt i dagensläge, skärpningar..
Då är du jävligt seg, jävligt seg..
Det kom utav ren chock, skärp dig.
Ni är fan sorgliga, ska alltid klaga på P12 när ni är värre än de själva.
ADMIN TA NER TRÅDEN, värdelöst.
hoppas mamma kan trösta :)
han tog en en grå sak som han trodde var en mobil, men sen så skrek en pojkhora "MAMMA MAMMA MAMMA MAMMA HANTAR DIN MOBIL"
och då skulle han ta fram den igen för att ge tillbaks den men då var det en snusdosa han hade tagit så han kom undan...
btw ALLA precis ALLA i hela affären stod och kolla på pojkjäveln som typ var 11 - 12 år
nymphis, berätta en till!?
Flyr till gotland snart..peace
I självaste verket så var det en gammal gubbe som tappat sin snusdosa och tog därför upp den.
Alla kollade på ungen och man såg hur han blev röd om kinderna, haha!
Kul att du inte ens kan skriva en berättelse som inte är lik min alls, min mamma stog och la varorna i korgen, så milfen var inte min mamma, och nej, jag har nog en mörkare röst än vad du har.
Gammal gubbe? näeh runt 25-30 år, och han tappade inte snusburken han tog upp den ifrån rullbandet.
Vad jag såg så tappade han snusdosan på golvet, han böjde sig ner och tog upp den då du började skrika.
Hahahaha, så säger min yngre bror på 7år.
Finns till och med en som säger snuskontainern men han är en sån där bög som sitter och spelar MMORPG med engelsmän.
Lär han ju ha fått ännu mer blickar, och förmodligen ett straff för att han hade fel om mobilen.