Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Klantade till mig i Öland.

Postat av Snarkoman den 6 Augusti 2010, 21:53
51 kommentarer · 250 träffar
Jag var trött den dagen, gick med mina föräldrar och en annan familj till närmaste affär, vilket var Netto.

När vi alla stog vid där man packar sina varor i påsarna så fick min mamma syn på en 10 år gammal kollega

När de pratade så såg jag en snubbe ta upp något, han såg nervös och allmänt sjuk i huvudet ut, så jag vände mig om och glodde tillbaka, Då såg jag att han tog någonting som var grått, trodde då att han tagit min mammas mobil som var i väskan riktat mot hans håll så jag SKREK, "MAMMA HAN HAR TAGIT DIN MOBIL" Jag var fan 2 meter ifrån snubben jag trodde snott den och snubben i kassan slutade att lappa på sina varor eller vad man ska kalla det, plus att alla i hela jävla kön stog och glodde på mig

Då kommer det pinsamma, snubben tar upp sin gråa snus ur fickan, hade tagit fel på den och trodde att de va morsans mobil och skämdes rejält.

För att göra en vettig disk. Har du klantat dig rejält?

Bjuder på stavfel!
Föregående tråd

51 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar