Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Konstigt problem [Hög prioritet @ CS]

Postat av MJAY den 6 Augusti 2010, 21:43
3 kommentarer · 255 träffar
Hej,

Ska fatta mig kort. Det är så att min dator inte är den bästa och har länge tweakat den för att få den att klara CS 1.6 så bra som möjligt. Jag kör självklart med 1 kärna under hl.exe>processortillhörighe t, men det finns även ett annat alternativ som heter ange prioritet. Jag har 99-100 FPS mestadels av tiden men det känns inte alltid smooth.

Testade om jag skulle märka någon skillnad, då en kille hade nämnt det i en FPS-guide. Det finns ju 6 alternativ, och standard för hl.exe och de flesta processerna är "Normal." Testade först "Högre än normal" och sedan "Hög". CS flöt på mycket bättre. Men när jag lirat med "Högre än normal" en stund så tabbade jag ner och sen upp igen då stod det "Non-preset mode" på skärmen och det blev suddigt.

Jag satte sedan tillbaks till normal men felmeddelandet var kvar så jag fick hålla på att installera om nya & gamla drivrutiner och det blev ett jävla problem bara för att få tillbaks CS som det var.

Varför händer detta? Kan det vara p.ga. skärmen eller datorn eller kanske grafikkortet? Det ska väl inte vara datorns fel, då varje dator lägger så mycket kraft den kan isf.

Hur kan jag köra på något annat än "Normal" utan att det ska cpa sig?

Tacksam för svar!
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..