Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Premier League 10/11

Postat av BOVEN den 3 Augusti 2010, 16:01
130 kommentarer · 132 träffar
Tja fragbite, drar nu till England igen när PL säsongen är nära. Jag har packat allt och ska sticka till arlanda imorgon. Det ska bli skönt att få träffa grabbarna i ICF igen och heja fram våra grabbar efter en bedrövlig säsong bakom oss. Men vi klarade oss den gången och nu är det ett starkare lag på flera säsonger som ska ut o sparka boll på Boleyn Ground.

För er som tror att West Ham är en liten skit klubb kan dra åt helvete. The Academy of Football aka West Ham United har odlad fram stora stjärnor genom tiderna. Bobby Moore, Martin Peters, Geoff Hurst, Harry Redknapp m.m. På modern tid så har vi odlat fram Frank Lampard, Rio Ferdinand, Joe Cole, Michael Carrick och Jermaine Defoe om vi ska nämna dom största.

För er som inte vet vilka legenderna Bobby Moore, Martin Peters och Geoff Hurst är så lägger jag in ett stycke. Det står även en stor staty på Bobby Moore utanför Wembley Stadium

"Three West Ham players were considered an important factor behind England's triumph in the 1966 World Cup, as England's captain at the time was West Ham's Bobby Moore, and both goalscorers in the final were Hammers players Geoff Hurst and Martin Peters. Bobby Moore also assisted the first and fourth goals. Geoff Hurst claimed the man of the match."

Vilket är erat bästa minne från förra säsongen? Mitt är utan tvekan mot Millwall, totalt kaos. http://www.youtube.com/watch?v =A0udNCUxTDg&feature=related

Vilken är eran favorit spelare? Min var Dean Ashton, men tragiskt nog fick han sluta i december efter att idioten Shaun Wright-Phillips skada honom på träningsläger med Engelska landslaget år 2006. Han är endast 26 år gammal och han har fått massvis med hyllningar. Wenger hade en presskonferens och hyllade honom som spelare efter det tragiska beskeded. Scott Parker är nu min favorit, hans arbetskapacitet är otrolig, han ger alltid 110%!

http://www.youtube.com/watch?v =A_UT9KBYfZ0&feature=related

Vilket lag hejar du på?

300 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

130 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 130 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..