Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Plötsligt händer det!

Postat av SILENT RAGE den 1 Augusti 2010, 22:31
25 kommentarer · 147 träffar
Hey!

EDIT: Eftersom det är många som känner att dom missat något, eller bara kanske inte förstår vad tråden handlar om. Det är lugnt, jag hjälper er.. jag ville dela med mig av en härlig grej som hände under min lediga vecka i sommar.

DISK: Har du varit med om något crazy i sommar?

Det hela började med att jag och några polare skulle åka bort en vecka till min farmor & farfars sommarställe och bara chilla och ta det lugnt, dricka några bärs och njuta av sommaren som är kvar. Vi drog iväg förra söndagen och kom hem idag under dagen.

Jag har varit där rätt mycket som yngre och känner till "området" rätt bra, och vet att det finns en familj i närheten med en görhet dotter som brukar tillägna några veckor där under sommaren. Jag lekte med tanken och hoppades på att hon skulle vara där just då när jag grabbarna skulle dit.. för att visa att jag inte bara snackar en massa bullshit, ni vet hur vi grabbar är.

Vi kom dit rätt sent och alla var hungriga, så vi startade grillen och langade på köttet som vi handlat på vägen dit. När alla hade käkat upp och var mätt och belåten så var planen att dra ner till en awesome strand som finns i närheten med lite öl och bara ta ett dopp.

Det går som en stig ner ifrån huset igenom en liten skogsdunge med en massa mygg som man helst inte vill bli uppäten av så vi började springa för att slippa få en massa bett. Det blev som en chock när vi kom fram.. tror inte på fan att dottern jag berättat om är och badar just där vi hade tänkt och slå oss ner med sin minst lika heta kompis.

Jag och grabbarna blev lite ställda sådär och visste riktigt inte vad vi skulle göra, stranden är inte direkt 100m lång så man kunde välja en "egen" plats.. så det slutade med att vi fråga dottern och hennes kompis om det var lugnt om vi också hänga där, och det var det.

Efter några dopp och några öl började man komma lite närmare "dimman" så att säga, och för att inte verka snåla så bjussade såklart på öl till tjejerna. Tiden gick och vi hade det ruggigt trevligt med vårat oväntade sällskap, till mycket prat och skratt så blev samtalsämnet sex och det hela började gå riktigt vilt till.

Folk var dragna och uppspelt av allt snack och började klä av sig för att ett nakenbad.. då var det inte bara vi killar, utan även tjejerna så bara det var lite WTF? ...bara sådär. Dom flesta av mina polare och även jag blev rätt paff att dom klädde av sig, och sprang i vattnet skrattandes.

Jag tänkte direkt, det är något skumt med det här och det visade sig att det var som jag trodde, när vi låg i vattnet och gapade och skvätte vatten på varandra så kom tjejerna simmande emot mig och jag blev rätt nervös eftersom mina polare var en liten bit bort och tänkte på stoltheten i vattnet som inte kände sig maffig just då eftersom det var rätt kallt och ja.. behöver jag säga något mer?

Tjejerna började hänga på mig och viskade i mitt öra att dom ville att jag skulle följa med dom hem efter badet för att skulle "visa en sak". Jag tvekade lite först men gav med mig rätt snabbt eftersom det är inte varje dag man blir hembjuden av två tjejer tänkte jag.

Efter badet så hoppades väl polarna på att tjejerna skulle göra oss sällskap uppe vid huset för en så kallad "efterfest" men så blev inte fallet, jag sa åt dom och gå före hem därför jag skulle "fixa" en sak.."vadå?" frågade dom, och jag svarade "äsch, inget.. jag berättar sen" så dom tänkte väl inte så mycket på det utan gick hemåt och jag blev kvar på stranden med tjejerna.

Jag och tjejerna tog en annan väg hem till dom för att undvika polarna, när vi kom till dottern så var det släckt och alla hade redan gått och lagt sig, jag blev indragen i det första rummet som låg direkt till vänster när man kom in, där klädde dom av sig återigen och jag fick mina kläder avslitna och bara tänkte "det här är fan inte sant, plötsligt händer det". Jag fick två tjejer för mig själv och ni kan tänka vad vi gjorde, jag gjorde precis som varenda kille skulle gjort i min situation, PANG PÅ BARA!.

Jag kan ju säga att det blev en ganska så skaplig fösta kväll för mig, till mina polare så berättade jag att jag hade fått smakat på dubbelmackan och kände deras avundsjuka. Det visade sig att familjen med dottern åkte hem dagen efter så inte vet jag, dom ville väl hitta på något riktigt galet sista kvällen och jag kan bara känna mig lyckligt lottad.

Stavfel bjuder jag på, jag är lite av i extas just nu!
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..