Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Finns det nåt sätt att dämpa ner kåthet?

Postat av Kenz den 1 Augusti 2010, 15:52
31 kommentarer · 1 159 träffar
Det är så att jag är just nu tillsammans med en tjej som är ovanligt "kåt" av sig och detta är absolut ingen myt. Känns bara dumt med alla myter och det är inte ens roligt...

Men som sagt: Jag är mest rädd att hon inte kan hålla sig nu när jag ska åka till Polen och studera i en viss tid.

Tror ni förhållande kommer att hålla sig ändå? Eller ska man ta en paus? Jag älskar henne som fan men eftersom bruden älskar sex så vet jag ju inte vad som kan hända här i Sverige

Har såklart förtroende för henne men sex kan driva en till en galning och det vet ni ju själva... och sen att jag inte kan komma hem så ofta heller utan kanske blir borta ett halvt år innan jag ens kan komma hem.

Kan ett sådant förhållande fungera? Nån som haft liknande förhållande förut? Kan man inte dämpa ner hennes kåthet på nåt sätt? Finns kanske övningar som gör att man blir mindre kåt? För jag själv tycker iaf inte att sex som är det viktigaste i ett förhållande, för henne verkar det vara det känns det som

Har även lagt upp förslag att hon kan ha ett KK under tiden men vet inte om det skulle funkat.. känns strange med ett förhållande där tjejen har KK under tiden och detta är mest för hennes skull.

Men vafan, jag vill bara henne väl men det känns konstigt att det ska behöva vara så här
Föregående tråd
Nästa tråd

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..