Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp

Postat av Jeepee den 31 Juli 2010, 19:11
3 kommentarer · 21 träffar
Hej fragbite. Har ett litet eller inte ett litet ganska stort. Det var såhär att jag och några polare skulle på fest i helgen och vi drog igång hemma hos mig vi drack 3-4st så vi blev lite lulliga så vi bestämde oss för att dra vidare till bruden som skulle ha fest. Vi kom dit var redan ett 40tal där men inte många som man känner igen. Men iaf drack lite till och började ragga på första bästa brud, och förhoppningsvis få sig ett ligg eller iaf en avsugning. Tillslut är det en tjej som nappade på min raggningsreplik och följer mig till ett sovrum, hon hade nog druckit en del hon gick inte rakt i trappen iaf. Väl där uppe börjar det hända saker ja ni vet kör lite så sen pumpa dumpa. Drar ner kollar klockan hon, hon var kvrt i 2 ena polarn hade deckat i soffan så jag bestämde mig för att dra hem, mitt var ju redan gjort tänkte man ju. Kommer hem slocknar d1rr. Vaknar nästa dag av att någon ringde dolt, så svarade och det var den jävla bruden jag körde på igår spojkvän, han hotade mig att han skulle döda mig och allt sånt, sa :vafan inte mitt fel att slynan sätter på andra, och han blek självklart svin sur och säger att jag ska möta honom och så, fan lixom jag är ingen fighter, det ända jag kan göra att dask i pannan så nu behöver jag eran hjälp.... Vad ska jag göra? Stå upp och slåss eller sticka från stan?

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar