Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#6 har rätt, men du kan absorbera alkoholen som du just nu har i magsäcken om du äter.. ja.. just mat?
Drick en massa vatten så pissar du ut en del alkohol med :)
Två fingrar i halsen tills du spyr ordentligt, inge småspyor, utan allt ska upp... fyll på med två glas vatten, minst, gå ut och ta en 10-minuters promenad. Djupa andetag!
seriöst. Varje gång jag vart packad. så har de släpppt lagom till jag ska sova. Nu sitter de helt plötsilgt i som fan. Riktigt irretarande. Vill helst inte spy heller. även om de känns som jag ska göra de.
#17 Alla behöver inte leka överfull och ha en massa stavfel så att ingen knappt ser vad det står, och även om man är full och man ser att man skrivit fel så ändrar man det ju?
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Drick en massa vatten så pissar du ut en del alkohol med :)
Käka nåt! gå ut på en snabb promenad, sen när du ska sova och det snurrar, lägg dig så du kan ha ena foten på golvet så slutar det direkt :D
Sitt uppe tills du nyktrat innan du lägger dig, så slipper du backfylla. Bara att nöta några serier.
Sorry, skrev fel... Antar att du känner dig cool nu? :-)
Själv hatar jag det:(
OnT; Drick mycket vatten,pissa,Drickvatten,pissa ,Drick vatten osv osv osv
Edit: Dat bump?!