Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Få tillbaka förtroende?

Postat av Karl_gustav den 31 Juli 2010, 01:37
18 kommentarer · 225 träffar
Jag och min flickvän har ljugit för varandra!
Vi har varit tillsammans i 1 år nu och vi har ljugit för varandra nu på slutet.
Hon har sagt väldigt många gånger att jag måste jobba på att bygga upp förtroendet för hon men jag vet helt enkelt inte hur. Jag försöker att göra dom sakerna hon ber om hela tiden, Det kan vara allt från små saker till större jobbigare saker men jag försöker.
Vad vi har ljugit om har ingen större betydelse men jag känner att hon har ljugit om en större och viktigare sak men hon anser att en lögn är en lögn.

Jag har märkt att vara romantisk och bjuda henne på picnik med rosor o.s.v har funkat till en viss del men känns ändå inte som att det har funkat så mycket på förtroende hållet!

Så nu vill jag att världens mest oseriösa forum hjälper mig. Ge mig tips på hur jag ska få tillbaka mitt förtroende för min flickvän. Hon betyder allt för mig och jag skulle göra allt för hon!

Givetvis så vet jag att ni kommer att vara oseriösa, Det hade jag själv varit! Men jag hoppas att jag får något bra tips!
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar