Jag och min flickvän har ljugit för varandra!
Vi har varit tillsammans i 1 år nu och vi har ljugit för varandra nu på slutet.
Hon har sagt väldigt många gånger att jag måste jobba på att bygga upp förtroendet för hon men jag vet helt enkelt inte hur. Jag försöker att göra dom sakerna hon ber om hela tiden, Det kan vara allt från små saker till större jobbigare saker men jag försöker.
Vad vi har ljugit om har ingen större betydelse men jag känner att hon har ljugit om en större och viktigare sak men hon anser att en lögn är en lögn.
Jag har märkt att vara romantisk och bjuda henne på picnik med rosor o.s.v har funkat till en viss del men känns ändå inte som att det har funkat så mycket på förtroende hållet!
Så nu vill jag att världens mest oseriösa forum hjälper mig. Ge mig tips på hur jag ska få tillbaka mitt förtroende för min flickvän. Hon betyder allt för mig och jag skulle göra allt för hon!
Givetvis så vet jag att ni kommer att vara oseriösa, Det hade jag själv varit! Men jag hoppas att jag får något bra tips!
Jag vill bygga upp mitt förtroende för hon. Jag vill att hon ska kunna lita på mig när jag säger något som är sant!
Sen får du ligga!
Det är därför jag går hela dagarna och försöker fundera ut hur jag ska göra det.
Ljug inte, etc.
Om din idé skulle funka så tror jag att det skulle ta en evighet innan hon märkte någon skillnad!
Säg till henne att det inte kommer hända igen, och om hon inte förlåter dig då, då är det hennes jävla problem, inte ditt.
Säg till henne att hon måste kunna lita på dig ändå.
Annars ber dig henne att berätta för dig hur du kan bevisa för henne att du inte ska upprepa det.
Om hon säger typ "Nej, det får du klura ut själv".
Då ber du henne dra åt helvete, för då är hon nog hjärndöd.
OnT: T-t-t-t-t-t-toffel! gör bara som hon säger, det löser sig alltid ^^
The answer is in your hands.