Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Farsan gav bort min dator.

Postat av FETSOMFAN den 29 Juli 2010, 22:14
181 kommentarer · 252 träffar
Bryr mig inte om stavfel så poängtera inte det. Och jag vet Wall of text crits u for 10k

Jag är en 16 årig kille som brukar lira ganska mycket spel på fritiden precis som de flesta på fragbite. Jag och några kompisar hade rest bort 1 vecka på en kompis landställe. När jag kommer hem från skärgården är jag lite småsugen på att lira lite cs. Går till mitt rum för att upptäcka att min dator är borta inklusive ALLA mina gameing grejer. Prata me farsan va fan som pågick och fick svaret att han hade gett bort hela skiten. Tydligen var mina päron trötta på att jag lira dataspel och sa att jag borde vara mer social. Fattar inte va dom menar tränar fotboll 3 ggr om veckan och tennis ibland. Dom hade gett bort datorn till mina tre 7-11 åriga kusiner. VAFAN LIKSOM! jag betalade hälften av datorpriset (6k) och alla gameing grejor (headset, tangenbord och mus) hade han också gett bort. Jag hade betalat alla gameing grejor själv. Sen fanns de spel för tvåtusen i värde. Och han gav bort allt. Jag ringde dirr till mina kusiners mor för att förklara att jag behövde de tillbaka. Men hon sa vara att nu är de deras och jag spelar nog ändå för mycket (deras familj gillar inte mig) så nu frågar jag er fragbite kan min pappa göra så? Vad kan jag göra? Diskutera kring tråden.

Kan min farsa göra så?

521 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

181 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 181 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..