1
Spotify playlists! länka dom här.
Postat av Paanic den 28 Juli 2010, 21:37
119 kommentarer · 207 träffar
Har nu blivit sugen på lite nya fräscha spellistor så tänkte man kunde starta en tråd här på fragbite (ja finns säkert mer än denna men det skiter jag blanka fan i faktiskt) så länka era spotify playlists så folk kan ta del av dom och njuta av lite ny skön musik ! kan börja med att dela med mig av min då.
enjoy & subscriba om ni tycker om den såklart .
så upp med spotify playlists nu alla ! och skriv en rad om den / vilken musiksmak / vilka band man kan hitta i den etc .
MIN PLAYLIST JAG ERBJUDER DÅ SÅKLART :
http://open.spotify.com/user/p aanic/playlist/2BGTdDvDI9jwf0W GbYoEh2
för er som diggar en spellista med lagomt mycket låtar och lagomt blandat, inte för många låtar och inte bara en sorts musik. har du någorlunda musiksmak som jag så kommer du älska denna spellista .
några artister som är med
slipknot
blink 182
promoe
raised fist
skumdum
showtek
system of a down
the lonely island
the offspring
headhunterz
one republic
hoeffmastro
in flames
dropkick murphys
bullet for my valentine
anberlin
eminem
kall e baah
sen lite mer smått och gött ! bara köra, tycker ni om listan så är det bara dra en subscribe på de såklart ( : haha
enjoy & subscriba om ni tycker om den såklart .
så upp med spotify playlists nu alla ! och skriv en rad om den / vilken musiksmak / vilka band man kan hitta i den etc .
MIN PLAYLIST JAG ERBJUDER DÅ SÅKLART :
http://open.spotify.com/user/p aanic/playlist/2BGTdDvDI9jwf0W GbYoEh2
för er som diggar en spellista med lagomt mycket låtar och lagomt blandat, inte för många låtar och inte bara en sorts musik. har du någorlunda musiksmak som jag så kommer du älska denna spellista .
några artister som är med
slipknot
blink 182
promoe
raised fist
skumdum
showtek
system of a down
the lonely island
the offspring
headhunterz
one republic
hoeffmastro
in flames
dropkick murphys
bullet for my valentine
anberlin
eminem
kall e baah
sen lite mer smått och gött ! bara köra, tycker ni om listan så är det bara dra en subscribe på de såklart ( : haha
spotify? bra/dåligt?
69 personer har röstat