Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

TrådN om drömmar!

Postat av TretteNeo den 26 Juli 2010, 00:44
44 kommentarer · 241 träffar
Jo, jag har sökt runt lite här på FB men inte hittat någon stor eller ens halvstor tråd om drömmar, så jag bestämmer mig nu för att göra en.

Drömmar kan bli hur konstiga som hellst så jag tycker det är ett kul ämne! =) Jag drömde en dröm för ett tag sen som jag kommer ihåg för den var så konstig:

Ja det började med att jag blev jagad av någon tysk person, uppe på ett flera tusen meter högt berg, och det var tydligen ett spel kom jag på allt efter att tiden gick. Tysken jagade mig och han var kvick, men jag var snabbare! Jag blev jagad ett tag och ju mer tiden gick ju mer "awards" fick jag, alltså jag låste upp saker om jag inte blev tagen av tysken. Efter en lång jakt och många awards dök plöttsligt en korean upp, han var snabbare än tysken så han fick tag på mig och alla saker jag hade vunnit genom att springa, försvann! :( Koreanen skrattade ut mig och sa: haha, du förlorade en legendarisk pistol! och jag blängde surt tillbaks på honom.

Jag, tysken och koreanen satte oss ner på toppen av det höga berget och började snacka om livets ljuva gåtor! Och efter en tid bestämde vi oss för att vi skulle fortsätta lira någon annan gång, och jag sa: aja - tjadå! och hoppade ner för berget utan någon utrustning eller så.

Bakom mig kunde jag höra hur tysken och koreanen skrattade åt mig och sa: haha, nu fäller han ut fallskärmen som james bond. Och så nynnade dom på bond-låten.

När jag föll ner från berget gjorde jag massa konster och sånt, snurrade ni vet.

På väg ner mot marken så började jag falla mer och mer långsamt, som att jag fick lägre gravitation. Till slut landade jag och jag och tog av mig min fallskärm (som jag för övrigt inte vet var jag fick ifrån, för när jag hoppade så hade jag den inte :o).

I vilket fall så stog jag neranför en liten kulle när jag landade, och jag bestämde mig för att se vad som fanns på andra sidan, så jag gick upp på den. Där på andra sidan var ett dagis, mitt ute i ingenstans nedanför ett flera tusen meter högt berg. Hela dagisets barn stog vid stacketet och stirrade på mig, medan jag började hoppa runt med låg gravitation, som jag fortfarande hade kvar. När jag hoppade runt och lekte med gravitationen fick jag syn på en ashet dagislärare, och jag började stirra på henne samtidigt som jag fortsatte att hoppa.

Där tog drömmen slut för morsan väckte mig >:(

Jaja, iallafall, skriv om era knaZiga drömmar och så! :D

EDIT: såg att det kom upp en tråd om ungefär samma sak nydligen, jag fick inte ideén därifrån, den laddades upp medan jag skrev den här

Kommer ni ihåg era drömmar?

54 personer har röstat

44 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 44 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..