Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ERROR:WSAEINVAL router problem

Postat av Lolbot den 25 Juli 2010, 20:47
2 kommentarer · 178 träffar
Hej Fragbite! Skulle verkligen behöva lite hjälp.

Det är så att alltid när jag kör Cs och något annat program samtidigt tex Skype, Ventrilo så får jag någon sorts error kod och cs stängs ner (NET_Sendpacket ERROR:WSAEINVAL).

Problemet uppkom säkert för med än 1 år sedan men försvann ett tag i ungefär en månad, men nu har det kommit tillbaka igen och börjar verkligen bli trött på problemet då det ofta uppkommer även om jag inte kör något program samtidigt.

Eftersom att jag bor med mina föräldrar så står routern i källarn och har gjort det sen jag var ~10 år. Det gör alltså att jag använder mig av trådlöst internet. Vi har Telia 24 mbits om det hjälper något.

Förmodligen kommer folk klaga på att jag använder mig av trådlöst men det är det som passar bäst för oss i huset och vi har funderat på att antingen flytta routern till mitt rum eller dra sladdar eftersom att jag tror att det är det trådlösa internetet som är problemet. Men det är ganska långt från mitt rum till routern och jag har öven mitt xbox där nere vid routern.

Eftersom att varken jag, min syster eller mina föräldrar kan så mycket om det här så frågar jag er på Fragbite och jag hoppas verkligen att ni kan hjälpa mig med det här problemet.

Förlåt för särskrivningar/stavfel och ifall jag har glömt något. Fråga gärna om det är något ni undrar!
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..