Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Brud-problem [OTROGEN?]

Postat av Simon1992 den 24 Juli 2010, 16:07
109 kommentarer · 222 träffar
Hej alla... Detta är verkligen ett stort problem för mig!

Min flickvän som jag varit tillsammans med en månad sitter och skickar sms till mig om att jag är otrogen osv..

Jag har _ALDRIG_ varit otrogen mot henne och kommer aldrig vara... Jag pratar knappt med dom hon säger att jag är otrogen med..

Jag vill verkligen reda ut det och frågar om vi kan mötas eller något men hon vill inte... jag frågar om jag kan ringa, men hon vill inte prata!!

Jag är verkligen inte otrogen mot henne, och undrar nu över tips hur jag ska visa det för henne?

Det ända hon svarar på är sms.. och hon svarar knappt.

Är det smart att ta bussen till henne ikväll och plinga på och fråga om hon vill prata? :-)

disk: Vad ska jag göra för att hon ska lita på mig?

EDIT:
sådär... jag har varit tyst nu hela dagen!

Hon hörde av sig för ca 1timme sedan och skrev ett långt jävla meddelande...

att hon tänker "det är bara tillfället" mellan oss... medans hennes ex. (dom var tsm i 2,5år, han dumpade henne, nu pratar dom inte ens) och hon sa att dom var mer "för alltid".

jag frågade om hon tänker på honom mkt?
Hon svarade: nej, jag hatar honom...

Ska jag inte säga godnatt eller något till henne? brukar alltid göra det annars...

EDIT2:
Ny dag, jag ska inte skriva någonting till henne idag. Jag ska bara låta tiden gå. Vi är 17,16år !

Men jag svarar ifall hon hör av sig? Hon hörde för övrigt av sig igår kväll när hon inte fick någon godnatt sms av mig... betyder det att det är min tur att höra av sig eller ska jag låta hon göra det igen? (kommer hon troligtvis inte göra) :P

/Robin
Föregående tråd
Nästa tråd

109 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar