Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

undrar en sak

Postat av Azarath08 den 23 Juli 2010, 23:58
25 kommentarer · 141 träffar
tänk er att ni bor på jorden.
efter ett tag så börjar det skaka och ni undrar vad det är som händer, självklart så är det djävulen som kommer upp ur ett stort hål som kastar sten åt alla håll och lava bara sprutar upp ur det gigantiska hålet medans detta gigantiska monster sakta men säkert tar sig upp ur sitt egna skapade hål.
han pekar på dig med sitt gigantiska röda finger, du kan tydligt se alla nerver i fingret och blir ganska äcklad.
efter en stund blir ni kompisar och går för att äta glass eftersom att det är sommar och fåglarna kvittrar och gräset och träden är gröna.
du tar en piggelin medans djävulen tar magnum.
du är liten och han är stor, därför är magnum större jag hoppas ni fattar.
sedan börjar ni leka hopprep och poker och självklart är djävulen bättre men sedan när dagen är slut så säger djävulen att du måste dö.

jag drömde det här förra natten och vaknade med tårar i ögonen eftersom det var läskigt.
varför drömmer jag sånt här konstigt på nätterna? det är inte kul och jag blir bara rädd...

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..